Τετάρτη 28 Σεπτεμβρίου 2011

Προτάσεις μελώνν 2


Ο Συνάδελφος ΞΕΝΟΦΩΝ ΓΙΟΚΑΡΗΣ ΕΙΠΕ… σχετικά με την επιβίωση του Ταμείου...
Αξιότιμοι κύριοι συνάδελφοι,
ζούμε καθεστώς διάλυσης του Ελληνικού κράτους και ότι προσπαθούμε λογικά να εξειδικεύσουμε και να αναλύσουμε τη μια στιγμή, δεν ισχύει την άλλη. Ως εκ τούτου δεν υπάρχει τρόπος, κατά την ταπεινή μου άποψη, που να μπορεί να βγάλει από τα οικονομικά αδιέξοδα το ΤΑΙΙΠΝ. 
Οι απολύσεις οι εφεδρείες, οι παραιτήσεις είναι όλα σε ραγδαία εξέλιξη.
Προτείνω να μελετηθεί τρόπος ώστε να γίνει ουσιαστικά εκκαθάριση του ταμείου και να δοθούν στους δικαιούχους τα χρήματα που θα προκύψουν, ως μορφή οικονομικής βοήθειας. Με αυτό τον τρόπο δεν καταργείται το ταμείο αλλά διανέμονται τα οικονομικά του αποθέματα στους δικαιούχους. Εδώ βέβαια θα πρέπει να υπάρξει μελέτη και συζήτηση για το ύψος της βοήθειας που θα λάβει ο καθένας μας, σύμφωνα με τις καταθέσεις του. Το ίδιο θα πρέπει να ισχύσει και για όλους όσους περιμένουν στη σειρά, οι συνταξιούχοι, δεν είναι δυνατόν εμείς οι εν ενεργεία να υποστούμε όλη τη ζημιά και αυτοί τίποτα. Ισχύς της απόφασης με αναδρομική ισχύ.
Δεν έχω συμβουλευτεί νομικό για τη πρότασή μου, αλλά μέχρι τη ΓΣ θα το έχω κάνει.
Πλέον λέω κάλλιο πέντε και στο χέρι παρά δέκα και ποτέ! ΦΑΛΗΡΗΣΑΜΕ.
Δεν κατηγορώ τη διοίκηση του ΤΑΙΠΠΝ αλλά δεν δέχομαι να υποστώ και εδώ οδυνηρές συνέπειες.
Παρακαλώ να λάβετε υπόψη σας τη πρότασή μου
Με εκτίμηση
ΞΕΝΟΦΩΝ Δ. ΓΙΟΚΑΡΗΣ
Καθηγητής Σχολών Π.Ν
Πρόεδρος Επιστημονικής Ένωσης ΤΕ Μηχανικών ΥΕΘΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου